29 Ekim 2008 Çarşamba

Lara Arıoğul ve yeni hayata MERHABA



Bu gunden itibaren hayatla ilgili önemli bulduğum konuları herkesle paylaşmaya karar verdim.
Şu aralar dünyam karmaşık:Bebek bekliyorum. Minik Lara Ocak başında 2 kişilik ailemize katılacak.
Heralde en önemli ve yoğun gündemim bebek ve bebek bekleyenler hakkında olacak.
Bir süreliğine de böyle devam eder heralde- en azından ben normal dünyaya ve hayata dönene kadar..
Lara nın 29 haftalık ultrasonun videosundan kırptığım resmi yanda. Kime benziyor sorusuna binlerce türlü yanıt gelebiliyor. Kimselere benzemiyor heralde. 7,5 aydır suyun içinde yaşıyor, tombul ve şiş..
Sevgiler..

2 yorum:

... dedi ki...

Bu heyecanınızı ben de yaşamak isterdim. Yaklaşık sadece 2 yıl geçmesine rağmen unutmuşum...Çünkü hamileliğimde çok çok çook çalıştım. Siz öyle yapmayın:)
Sevgiler ve kolay gelsin.

chinchin dedi ki...

O tombul ve şiş, balık Lara'yla tanışmayı sabırsızlıkla bekliyoruz...
Hadi gelsin artıkk!!!!